Διακόσιοι παραγωγοί στο Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης (φωτο) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Διακόσιοι παραγωγοί στο Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης (φωτο)

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:43 μ.μ.  |  Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Διαμαρτυρία πραγματοποίησαν πριν από λίγο στην Αθήνα αγρότες - μέλη του Α.Σ. Αγρινίου (πρώην ΕΑΣ) για τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τα
φωτοβολταϊκά
Η διαμαρτυρία εντάσσεται στο πλαίσιο της απόφασης που έλαβε ευρεία σύσκεψη παραγωγών που έγινε την Κυριακή στο Αγρίνιο, ενώ να θυμίσουμε πως και την Δευτέρα έγινε παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΕΗ.
Μερικά από τα  βασικά θέματα που τέθηκαν σήμερα ήταν η πορεία χρηματοδότησης των φ/β σταθμών και οι δυσκολίες που παρουσιάζονται εξαιτίας της έντονης φημολογίας για νέα περικοπή των εγγυημένων τιμών από το ΥΠΕΚΑ καθώς και  οι καθυστερήσεις στη κατασκευή των δικτύων καθώς και των κατασκευασμένων εδώ και 3μιση μήνες φωτοβολταϊκών σταθμών από πλευράς ΔΕΗ.
Κυρίαρχο θέμα όμως ήταν  τα εμπόδια που συνεχώς παρουσιάζονται στη διαδικασία έγκρισης και αποδέσμευσης των χρημάτων που προβλέπονται από τα Σχεδία Βελτίωσης. Είναι αξιοσημείωτο πως μόνο από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό του Αγρινίου, έχουν κατατεθεί πάνω από 300 φάκελοι για Σχέδια Βελτίωσης που αφορούν και σε φωτοβολταϊκά και από αυτά έχουν εγκριθεί μέχρι τώρα μόνο τα 38. Η αντιπροσωπεία των αγροτών που συναντήθηκε με εκπρόσωπους  του Υπουργείου, μετέφερε  την αγανάκτηση τους για τις καθυστερήσεις αυτές, που ακυρώνουν επενδύσεις που τόσο ανάγκη έχουν οι αγρότες αλλά και η περιοχή γενικότερα, ενώ έντονη είναι και η κριτική που υπάρχει για το σοβαρό ενδεχόμενο κουρέματος στις ταρίφες των φωτοβολταϊκών και στις καθυστερήσεις της σύνδεσης των σταθμών με το δίκτυο της ΔΕΗ, ώστε να αρχίσουν να λειτουργούν.
Το θέμα των Σχεδίων Βελτίωσης τέθηκε στους Γ.Γ. του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που συσκέφτηκαν ώστε να δώσουν απαντήσεις, ενώ την ίδια στιγμή οι αγρότες ανέμεναν στην είσοδο του Υπουργείου, που είχαν αποκλείσει.
agriniopress.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...