Νέο περιστατικό απόπειρας
αυτοκτονίας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν το μεσημέρι οι γιατροί των Επειγόντων
Περιστατικών του νοσοκομείου του Αγρινίου
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr , η 29χρονη Αλβανίδα,
κάταπιε ποσότητα χαπιών, αλλά η ενέργεια της αυτή έγινε αντιληπτή από τους
οικείους της που την μετέφεραν στο νοσοκομείο του Αγρινίου.
Οι γιατροί επιλήφθηκαν αμέσως και την έκαναν πλύση στόμαχου και η
29χρονη έχει ήδη πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Το περιστατικό ερευνά η Αστυνομία.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!