29ΧΡΟΝΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

29ΧΡΟΝΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ


Νέο περιστατικό απόπειρας αυτοκτονίας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν το μεσημέρι οι γιατροί των Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου του Αγρινίου

Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr , η 29χρονη Αλβανίδα, κάταπιε ποσότητα χαπιών, αλλά η ενέργεια της αυτή έγινε αντιληπτή από τους οικείους της που την μετέφεραν στο νοσοκομείο του Αγρινίου.
Οι γιατροί επιλήφθηκαν αμέσως και την έκαναν πλύση στόμαχου και η 29χρονη έχει ήδη πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Το περιστατικό  ερευνά η Αστυνομία.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook