Μία συγκινητική ιστορία εξελίχτηκε το περασμένο
Σαββατοκύριακο (21-22 Απριλίου) σε μία γειτονιά του Αγρινίου. Μία
οικογένεια αδέσποτων γατιών ξεκληρίστηκε μέσα σε 2 μέρες, αφού
δηλητηριάστηκε και «έφυγε από τη ζωή». Τα τρία μέλη της οικογένειας όμως
ήταν μόλις 2 εβδομάδων.

Το ένα από τα τρία γατάκια «έφυγε» λίγο πιο νωρίς… Αυτό είχε ως
αποτέλεσμα τα άλλα δύο να πάνε δίπλα του και να κλαίνε. Τα δύο γατάκια
θρηνούσαν για τον χαμό του μικρού αδερφού, όπως θα θρηνούσε ένας
άνθρωπος. Είναι δε συγκινητικό ότι τα δύο γατάκια έγλειφαν-καθάριζαν το
πεθαμένο γατάκι.
Τα δύο γατάκια και η μητέρα τους όμως δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν την δηλητηρίαση και δεν έβγαλαν τη νύχτα…
http://agriniovoice.gr