Σύμφωνα με καταγγελία που έκανε αναγνώστης του AITOLOAKARNANIA NET οι παραμετρικές στο Αιτωλικό είναι χωρίς φωτισμό το βράδυ και αυτό είναι αποτέλεσμα τών
υπαλλήλων του δήμου που δημιούργησαν ζημιά στο δίκτυο όπως αναφέρει στην καταγγελία του ο αναγνώστης.Ακομα αναφέρει ότι από τότε που το αιτωλικό έχει υπαχθεί στον δήμο τής Ι.Π. Μεσολογγιού το αιτωλικό έχει παραμεληθεί και κανένας δεν ενδιαφέρεται για αυτην την όμορφη πόλη της Αιτωλοακαρνανία το ΑΙΤΩΛΙΚΟ.
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

