Αυτά ήταν μερικά από τα όσα είπε στην κατάθεσή του στο Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών όπου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση της δολοφονίας του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλο, ο σεναριογράφος και φίλος του Αλέξανδρος Ρήγας.
Η κατάθεση του γνωστού σεναριογράφου συγκλόνισε ενώ με μεγάλη συγκίνηση μίλησε για την γνωριμία και την σχέση τους.
"Με το Νίκο γνωριστήκαμε το 1997, όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα του σήριαλ "Δύο Ξένοι". Χαθήκαμε για πέντε χρόνια και όταν έμαθα ότι τον είχαν συλλάβει ένιωσα την ανάγκη να του συμπαρασταθώ". Όταν τον είδα στο αστυνομικό τμήμα ήταν τρομαγμένος και μάλλον ξαφνιάστηκε που με είδε". Περιγράφοντας δε τη σχέση τους ο Αλέξανδρος Ρήγας είπε: " Ήταν μια συναισθηματική σχέση. Ήταν μια έντονη και μεγάλη αγάπη από την πλευρά μου"
tuned.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!