Υπερψηφίστηκε από την Βουλή η τροπολογία του σχεδίου "Αθηνά"με 148 ναι, 125 όχι και 2 παρών. "Ναι" απο την Αιτωλοακαρνανία ψήφισαν Σαλμάς και Καραγκούνης και "Όχι" ψήφισαν Θάνος Μωραΐτης και Νίκη Φούντα . Μέτα την ψήφιση της τροπολογίας ανοίγει ο δρόμος για την σύνταξη και προώθηση για την υπογραφή των Προεδρικών Διαταγμάτων και να θέσει σε ισχύ το Σχέδιο "Αθηνά πού όπως φαίνεται θα φέρει τα πάνω κάτω στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε την ονομαστική ψηφοφορία ,ενω απο την ψηφοφορία απουσίαζαν πολλοί βουλευτές.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...