ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ
| 09:00 | Έπαρση της σημαίας στην πλατεία Μαρίας Δημάδη με συνοδεία σαλπιγκτή και αγήματος του Αεροπορικού Αποσπάσματος Αγρινίου. |
| 11:30 | Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Μακεδονομάχου Νικολάου Παναγιώτου, από μαθητές του 3ου Λυκείου. |
| 11:55 | Πέρας προσέλευσης επισήμων και σχολείων στο μνημείο των Πεσόντων στην Πλατεία Μαρίας Δημάδη. |
| 12:00 | Επιμνημόσυνη δέηση & κατάθεση στεφάνων από: φοιτητές των Πανεπιστημιακών Τμημάτων, μαθητές των Σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, τη Σχολή Αδελφών Νοσοκόμων, κλπ.
- Θα παιανίζει η Δημοτική Φιλαρμονική.
|
ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
| 09:45 | Έπαρση της σημαίας στην πλατεία Μαρίας Δημάδη, με συνοδεία της Δημοτικής Φιλαρμονικής και αγήματος του Αεροπορικού Αποσπάσματος Αγρινίου. |
| 10:15 | Πέρας προσέλευσης αντιπροσωπειών των μαθητών στη Μητρόπολη. |
| 10:25 | Πέρας προσέλευσης επισήμων στη Μητρόπολη. |
| 10:30 | Τέλεση επίσημης Δοξολογίας χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. κ. Κοσμά.
Εκφώνηση του Πανηγυρικού της ημέρας από τον κ. Χριστοδούλου Φώτιο, Δ/ντή του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου.
|
| 11:00 | Επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Πεσόντων στην Πλατεία Μαρίας Δημάδη. |
| 11:30 | Παρέλαση Δημοτικής Φιλαρμονικής, Αναπήρων, Αντιστασιακών Οργανώσεων, Τμήματος εκπαιδευομένων νέων Εργαστηρίου «Παναγία Ελεούσα», μαθητριών Σχολής Αδελφών Νοσοκόμων, 1ου Συστήματος Προσκόπων, μαθητών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης, Εθελοντριών Νοσοκόμων Ερυθρού Σταυρού. |
|
Η παρέλαση θα γίνει επί της οδού Παπαστράτου, Πλατείας Δημοκρατίας, πεζοδρόμου Χαρ.Τρικούπη και πέρας στη συμβολή των οδών Χαρ. Τρικούπη και Μακρή.
| |
| 12:30 | Μετά το πέρας της παρέλασης θα ακολουθήσει μικρή δεξίωση στο Δημαρχείο (αίθουσα πρώην Δημοτικού Συμβουλίου, 2ος όροφος). |
| 18:00 | Υποστολή της σημαίας με συνοδεία της Δημοτικής Φιλαρμονικής και αγήματος του Αεροπορικού Αποσπάσματος Αγρινίου. |
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...