Φαρμακολογία και.. λίγο από Μεσολόγγι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Φαρμακολογία και.. λίγο από Μεσολόγγι

στις   4:38 μ.μ.  |  Σάββατο 16 Μαρτίου 2013


Τι είπε ο Μάριος Σαλμάς στους ψηφοφόρους του που κατέκλυσαν τον ημιώροφο του Θεοξένια

Φωτό από την ομιλία

Για πρώτη φορά μετά από εννιά μήνες θητείας του στο υπουργείο Υγείας ο αναπληρωτής υπουργός και βουλευτής του νομού Μ. Σαλμάς θεώρησε σκόπιμο να συναντηθεί με τους Μεσολογγίτες ψηφοφόρους του σε μια πολύ καυτή περίοδο.

Ενώπιον περίπου 250 - 300 ατόμων και με τους περισσότερους να προέρχονται εκτός Μεσολογγίου (κυρίως Οινιάδες) ο κ. Σαλμάς εστίασε στα πεπραγμένα του στο υπουργείο και ειδικότερα στην μάχη για την μείωση της τιμής των φαρμάκων. Με πολλές αναφορές σε πρώτο πρόσωπο στο μέτωπο κατά των φαρμακοβιομηχανιών ανέφερε πως οι τιμές έπεσαν αισθητά και συγκρούστηκε με το κατεστημένο. Επίσης, μίλησε για τα τηλεφωνικά ραντεβού που εφαρμόστηκαν πιλοτικά στα νοσοκομεία Μεσολογγίου και Αγρινίου και κάποια άλλα των Αθηνών, τονίζοντας πως μέχρι πρότινος γινόταν κατασπατάληση πόρων και υπήρχε πανσπερμία τηλεφωνικών αριθμών για να κερδίζουν οι εταιρείες.
Μετά από μακρά αναφορά για την πολιτική του υπουργείου Υγείας, την τρόϊκα κ.λπ., ο υπουργός μίλησε για το νομό και προσπάθησε να κατευνάσει τις ανησυχίες των παρευρισκομένων για το μέλλον του νοσοκομείου και του ΤΕΙ, τα δύο θέματα αιχμής της περιοχής. Σχετικά με το νοσοκομείο αναφέρθηκε στο πανεπιστημιακών προτύπων νοσοκομείο του Αγρινίου, το οποίο σημείωσε ότι είναι μόλις δεκαπέντε λεπτά μακριά από το Μεσολόγγι και τόνισε πως μετά από πολλές δικές του προσπάθειες και παρεμβάσεις θα λειτουργήσει εντός διμήνου. Σχετικά με το Μεσολόγγι ανέφερε, πως δεν υπεγράφη επί των ημερών του η συγχώνευση (η απόφαση φέρει ημερομηνία 31-12-2012...) και ότι αυτή δεν σημαίνει κάτι αρνητικό για το νοσοκομείο Μεσολογγίου...
http://www.aixmi-news.gr/#
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...