Αλέξανδρος Μαλής στο TrianteikaNews: «Χαίρομαι διπλά πού βοήθησα και κάνω υπερήφανους όλους τούς δικούς μου ανθρώπους και τους ανθρώπους πού με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Αλέξανδρος Μαλής στο TrianteikaNews: «Χαίρομαι διπλά πού βοήθησα και κάνω υπερήφανους όλους τούς δικούς μου ανθρώπους και τους ανθρώπους πού με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία»

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   4:00 μ.μ.  |  Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018


Το πρώτο γκολ της καριέρας του σημείωσε ο Αλέξανδρος Μαλής στο χθεσινό παιχνίδι με αντίπαλο τον Άρη στο «Κλ. Βικελίδης».

Ο νεαρός αμυντικός του Παναιτωλικού που κατάγεται από τα Τριανταίικα και διαμένει στο χωρίο του Αγρινίου , στο 62ο λεπτό εκμεταλλεύτηκε την αδράνεια της άμυνας του Άρη, μετά την εκτέλεση κόρνερ του Μοράρ, στέλνοντας την μπάλα στο βάθος της εστίας του Αναγνωστόπουλου.




Ο Αλέξανδρος Μαλής μίλησε στο TrianteikaNews  για τον αγώνα με τον AΡH και το πρώτο του γκολ στην καριέρα του..

ΕΡ: Πρώτο γκολ με την φανέλα του Παναιτωλικού Αλέξανδρε,  τα συναισθήματα σου για την επίτευξη του γκολ ;

ΑΠ: «Τα συναισθήματα μου δεν είναι αλλά από αυτά της ευτυχίας εκτός από το γκολ κερδίσαμε σε μια πόλη δύσκολη έδρα κόντρα σε μια δύσκολη ομάδα και χαίρομαι δίπλα πού βοήθησα και κάνω υπερήφανους όλους τούς δικούς μου ανθρώπους και τους ανθρώπους πού με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία φέτος να έχω αυτά τα συναισθήματα»

ΕΡ: Παρά το σοκ του σοβαρού τραυματισμού του Αλχασάν Καμαρά, καταφέρατε να βγάλετε αντίδραση.. Ήταν ένα κίνητρο και αυτό; Να κερδίσετε για τον Καμαρά;

ΑΠ: «Ναι βγάλαμε αντίδραση θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει 1-2 Γκολ στα τετ α τετ πού είχαμε και το πέναλτι  πού ακόμα ο Άρης ήταν με 11 παίχτες. Σίγουρα παίζαμε και για τον Καμάρα γιατί είναι πολύ άσχημο να παθαίνεις τραυματισμό πάνω που το είχε βρει με τα γκολ που είχε πετύχει στα προηγούμενα παιχνίδια και σίγουρα είναι μια μεγάλη απώλεια.

Του ευχόμαστε περαστικά να είναι σύντομα κοντά μας  και η νίκη ανήκει σε αυτόν»


ΕΡ: Που αφιερώνεις το πρώτο σου γκολ;;

ΑΠ: «Το γκολ το αφιερώνω στην οικογένεια μου και στον πατέρα μου πού με βλέπει από ψηλά και ελπίζω να τον κάνω υπερήφανο»

Σε ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε.. Συνέχισε να μας κάνει υπερήφανους με τις εμφανίσεις σου..

Ο 21χρονος αμυντικός που φέτος διανύει μια εκπληκτική σεζόν με την φανέλα του Παναιτωλικού έχει αγωνιστεί σε 8 ματς στην σούπερ λιγκ  έχοντας ένα γκολ (το χθεσινό), δυο κίτρινες κάρτες και 706 λεπτά συμμετοχής..


 

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...