Η συγκλονιστική ιστορία της Μελίνας: ''Ο πατριός μου με κακοποίησε από τα 7 μου χρόνια'' « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Η συγκλονιστική ιστορία της Μελίνας: ''Ο πατριός μου με κακοποίησε από τα 7 μου χρόνια''

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:20 π.μ.  |  Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Η συγκλονιστική ιστορία της Μελίνας: ''Ο πατριός μου με κακοποίησε από τα 7 μου χρόνια''

“Εργάστηκα σε οίκο ανοχής. Ο σύζυγός μου με γνώρισε στη δουλειά και με έσωσε”, εκμυστηρεύεται ακόμα.

Μία γυναίκα που έζησε τον εφιάλτη από τον πατριό της που την κακοποιούσε από τα 7 της χρόνια. Στα 9 της, η κακοποίηση κορυφώθηκε με τον πρώτο βιασμό. Τότε ήταν που αποφάσισε να εκμυστηρευτεί στη μητέρα της ότι κάτι συμβαίνει αλλά εκείνη δεν την πίστεψε.

Δείτε πώς περιγράφει η ίδια τη ζωή της

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...