Απεγνωσμένος Ελληνας άνεργος καταφεύγει σε ντετέκτιβ: Θέλω να πουλήσω το νεφρό μου για να ξεχρεώσω...Βρείτε μου έναν ...αγοραστή ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Απεγνωσμένος Ελληνας άνεργος καταφεύγει σε ντετέκτιβ: Θέλω να πουλήσω το νεφρό μου για να ξεχρεώσω...Βρείτε μου έναν ...αγοραστή !

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:50 μ.μ.  |  Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ψάχνουν...υποψήφιους αγοραστές για να πουλήσουν τα όργανά τους.Το οικονομικό αδιέξοδο που βιώνουν οι Έλληνες οδηγεί κάποιους στην πιο δύσκολη απόφαση της ζωής τους, να πουλήσουν αντί αμοιβής ένα ζωτικό τους όργανο. Συγκεκριμένα κάποια αναγκάζονται να καταφύγουν σε ντετέκτιβ για να τους βρουν αγοραστές για το νεφρό τους.

Σοκαριστικό είναι το δημοσίευμα της Espresso για το οικονομικό αδιέξοδο που βιώνουν οι Έλληνες και τους οδηγεί σε αποφάσεις απόλυτης απόγνωσης, όπως η πώληση αντί αμοιβής ένα ζωτικό τους όργανο.

Χαρακτηριστικό είναι το email που έλαβε ένας ντετέκτιβ. Συγκεκριμένα ένας οικογενειάρχης έστειλε mail στον ντετέκτιβ Νίκο Πελεκάση ζητώντας τη βοήθειά του για να εξασφαλίσει τα προς το ζην στην Ελλάδα της κρίσης. «Είμαι σε δύσκολη κατάσταση και επιθυμώ να πουλήσω το νεφρό μου. Στην τιμή των 100.000 ευρώ... Δεν γίνεται διαφορετικά, θα μου τα πάρουν όλα και δεν το θέλω... Σας παρακαλώ να μιλήσουμε για τα περαιτέρω... Επείγον. Το τηλ είναι... Ο Θεός να με συγχωρέσει για την πράξη μου αυτή...».

Μάλιστα σύμφωνα με το δημοσίευμα δεν είναι ο μοναδικός άνεργος στη χώρα που ψάχνει υποψήφιο αγοραστή για να πουλήσει κάποιο όργανό του.
thebest.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...