O ΑΛΚΕΤ ΡΙΖΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΔΡΑΠΕΤΕΣ - ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΑΝ ΚΟΛΑ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

O ΑΛΚΕΤ ΡΙΖΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΔΡΑΠΕΤΕΣ - ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΑΝ ΚΟΛΑ!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:38 π.μ.  |  Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

''Στο φινάλε θα με αναγκάσουν να κάνω πράγματα που ούτε θα θέλουν να τα σκέφτονται'' λέει μεταξύ άλλων ο Αλκέτ Ριζάι, που προσπαθεί να δικαιολογήσει τον επικεφαλής των δραπετών, Μάριαν Κόλα...

Τις πληροφορίες και τα σενάρια που τον θέλουν ως "πνευματικό" ηγέτη και υποκινητή των δραπετών των φυλακών Τρικάλων επιχειρεί ν' αντικρούσει ο Αλκέτ Ριζάι, ο οποίος μιλώντας στο bloko.gr διατείνεται ότι ουδέποτε συνυπήρξε με κάποιον απ' αυτούς στις φυλακές. 

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το δεύτερο τμήμα των ισχυρισμών του που περιστρέφεται γύρω από τι λέει και τί πιστεύει για τον υπ αριθμόν ένα καταζητούμενο δραπέτη, Μάριαν Κόλα.
''Από πού και ως που λένε ότι έχω σχέση με τους δραπέτες'';
"Δεν έχω καμία σχέση μαζί τους. Δεν τους ξέρω. Πρέπει επιτέλους να μ' αφήσουν ήσυχο να βγάλω τη φυλακή μου. Τί σχέση έχω εγώ με τα παιδιά που δραπέτευσαν από τα Τρίκαλα; Από που κι ως που προκύπτει κάτι τέτοιο; Στο φινάλε θα με αναγκάσουν να κάνω πράγματα που ούτε θα θέλουν να τα σκέφτονται...

Όταν βρίσκουν κάτι κοντά σε φυλακή που είμαι εγώ, αμέσως να μου τα φορτώσουν και να με κατηγορήσουν. Νισάφι πια. Ας ψάξουν και τα τηλεφωνήματα μου. Αφού τα ακούνε όλα. Μέχρι και την αρρώστια μου αμφισβήτησαν. Όποιος θέλει μπορεί να ρωτήσει τους γιατρούς".

Ο Αλκέτ Ριζάι χαρακτηρίζει άτυχες στιγμές τις δολοφονίες του Κόλα

Το μενού των ερωτήσεων δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει και ερώτηση για τον Μάριαν Κόλα. Τον πλέον αδίστακτο κι επικίνδυνο. "Πρώτον. Τον λένε δολοφόνο του Βύρωνα, απ'ότι φάνηκε όμως δεν πυροβόλησαν αυτοί τον Αλβανό που πέθανε εκεί αλλά οι αστυνομικοί.

Δεύτερον και με την κοπέλα ήταν η άτυχη στιγμή. Τον λένε και δολοφόνο του αστυνομικού. Απ' ότι διάβασα, έπιασαν τους τρεις και τους είχαν δεμένους. Αν είναι έτσι όπως τον λένε, γιατί δεν τους σκότωσε επιτόπου; Πήγε με το πιστόλι του 1970 να τους πιάσει. Όταν βλέπεις 5 καλάσνικοφ δεν κάνεις τον σούπερμαν. Και πάλι όμως πυροβόλησε στα πόδια. Κι εκεί ήταν άτυχη η στιγμή".
newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...