Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΕ ΤΗ ΡΑΝΙΑ ΚΩΣΤΑΚΗ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΕ ΤΗ ΡΑΝΙΑ ΚΩΣΤΑΚΗ!

Κατηγορία LIFESTYLE στις   9:29 μ.μ.  |  Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Τι δήλωσε ο νεαρός τραγουδιστής;
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός παραδέχτηκε πως είναι στο παρελθόν υπήρξε ζευγάρι με τη ραδιοφωνική παραγωγή Ράνια Κωστάκη.
«Με τη Ράνια ήμασταν μαζί. Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος και χαίρομαι που είναι ακόμα στη ζωή μου ως φίλη», εξομολογήθηκε ο νεαρός τραγουδιστής στο περιοδικό ΟΚ.
Ωστόσο αυτή τη στιγμή ο Κωνσταντίνος είναι μόνος του. «Είμαι σχεδόν ένα χρόνο τώρα, μόνος μου», δήλωσε. Το γάμο τον σκέφτεται ως μελλοντικό σχέδιο;
«Αν μου έρθει, το πιθανότερο είναι να το κάνω, χωρίς να υπολογίσω τίποτα. Όταν αισθανθώ δηλαδή ότι με τη γυναίκα που είναι δίπλα μου θα θέλω να μοιραστώ τη ζωή μου, θα της κάνω πρόταση γάμου», παραδέχτηκε.
Όσο για τα όσα ακούει κατά καιρούς σχετικά με όσους τον συγκρίνουν με τον Αντώνη Ρέμο;
«Τον σέβομαι και τον εκτιμώ απεριόριστα για την αξιοζήλευτη πορεία του, αλλά αν κάποιος πει για μένα ότι προσπαθώ να τον μιμηθώ ή τον αντιγράφω, μάλλον δεν έχει μελετήσει καλά τη δουλειά μου, ή είναι κακοπροαίρετος».
faysbook.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...